ENG

მარკეტინგი და კულტურა

ვორქშოფი

 

ზოგადი ინფორმაცია

 

ვორქშოფი დაეხმარება კულტურის დარგში მომუშავე შემეცნებითი, გასართობი, რეკრეაციული ტიპის დაწესებულებების ხელმძღვანელებს განსაზღვრონ და გადაჭრან დაწესებულებების  სტრატეგიული ამოცანები, შექმნან სამუშაო გარემო, როგორც დაწესებულების შიგნით ასევე მის გარეთაც.

 

ვორქშოფის მიზანი:

 

  • გააცნოს მსმენელს მარკეტინგის თანამედროვე მიმართულებები
  • განსაზღვროს მარკეტინგისა და PR-ის ინტეგრირების მიმართულებები
  • გამიჯნოს კულტურის ნონპროფიტული და კომერციული სექტორების მენეჯმენტის თავისებურებანი
  • შეასწავლოს ფინანსების მოძიების ტექნოლოგიები
  • ჩამოაყალიბოს მარკეტინგული PR-ის გამოყენების უნარ-ჩვევები
  • შეასწავლოს პროექტი და პროექტის მართვა

 

ვორქშოფის თემატიკა

 

  1. კულტურა, როგორც ნონპროფიტული დარგი. კომერციული და ნონპროფიტული სექტორი, მენეჯმენტის თავისებურებანი
  2. ნონპროფიტული კულტურა და ფინანსები. ფინანსების მოძიების ტექნოლოგიები
  3. მარკეტინგი - მენეჯმენტის ფილოსოფია. მარკეტინგული PR. რეკლამა, პროპაგანდა, მედიის როლი.
  4. პროექტის შექმნის ტექნოლოგია
  5. პროექტის მენეჯმენტი

 

ვორქშოფის შედეგად:

 

მსმენელი დაეუფლება კულტურაში თანამედროვე მარკეტინგის ტექნოლოგიებს, შეძლებს გამიჯნოს ნონპროფიტული და კომერციული სექტორების მენეჯმენტის თავისებურებანი, გამოიმუშავებს ფინანსების მოძიების და მარკეტინგული PR-ის გამოყენების თანამედროვე ტექნოლოგიებს. შეისწავლის პროექტის შექმნისა და მართვის უნარ-ჩვევებს.

გაზიარება
დაბეჭდვა
ინსტიტუტები, ცენტრები
© გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტი   |   ვებ-საიტის შექმნის თარიღი: 2011.05.05   |   განახლებულია: 2016.09.23
თბილისი, ჯანო ბაგრატიონის 6, დავით აღმაშენებლის ხეივანი მე-13 ბათუმი, დავით აღმაშენებლის ქ. 13   |   ტელ:(+995 32) 2384406; (+995 32) 2382706   |   ფაქსი: (+995 32) 2384406   |   ელ-ფოსტა: info@gruni.edu.ge
10889115

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Created By